سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

اتحاد روسیه و چین در برابر دشمن مشترکی به نام آمریکا

روسیه و چین در پاسخ به راهبرد امنیت ملی آمریکا اقدام به توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی میان خود کرده‌اند.

اتحاد روسیه و چین در برابر دشمن مشترکی به نام آمریکا به نقل از آسوشیتدپرس،ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در‎ سفری که نشان می دهد چگونه فشارهای فزاینده آمریکا باعث نزدیکی هرچه بیشتر این کشور با چین شده است، تنها یک ماه پس از انتخاب مجددش به عنوان رئیس‌جمهور روسیه به منظور دیداری رسمی عازم چین می شود.

روسیه و چین در پاسخ به راهبرد امنیت ملی آمریکا که در آن به این دو کشور به عنوان بزرگترین دشمنان آمریکا اشاره شده است اقدام به توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های اقتصادی،‌ سیاسی و نظامی میان خود کرده اند. پکن و مسکو همچنین تلاش می کنند سازمان همکاری شانگهای را که خود پایه‌گذاران آن بودند هرچه بیشتر تقویت کنند.

نزدیکی فزاینده روسیه و چین ناشی از روابط قدرتمند شخصی میان پوتین و شی جین‌ پینگ، رئیس جمهور چین نیز هست‎ .

ساخت ایران|پهپاد رزمی فطرس

ساخت ایران|پهپاد رزمی فطرس + عکس

 فطرس نام بزرگترین پهپاد ایرانی است که از قابلیت‌های قابل توجهی برخوردار است. این پهپاد که به‌دست متخصصان صنایع دفاعی کشورمان طراحی و تولید شده، مجموعه‌ای از فناوری‌های مدرن و پیشرفته را در خود جای داده است.

تمام آن‌چه باید درباره HPV بدانید و «ماه عسل» به شما نگفت

 

واکسن HPV - نمایه

بر خلاف آن‌چه که مهمان «ماه عسل» ادعا کرد، ایرانی‌ها هیچ نیازی به واکسن HPV ندارند، چون به ندرت به این ویروس آلوده خواهند شد.

موضوع ویروس‌های خانواده HPV (مخفف عبارت «ویروس پاپیلوم انسانی[۱]») اگرچه موضوع جدیدی نیست، اما پس از پرداختن برنامه پربیننده «ماه عسل» به این مسئله در روز سه‌شنبه ۸ خردادماه ۹۷، موجی از خبرها و جنجال‌های مختلف درباره این ویروس در ایران شکل گرفت.

ادامه مطلب ...

انهدام گروهک تروریستی در شب قدر...

 ماموران نیروی انتظامی خراسان جنوبی موفق به انهدام یک گروهک تروریستی شدند که قصد داشتند در شب‌های قدر دست به عملیاتی خرابکارانه بزنند.

بر اساس این گزارش، تکاوران پلیس در خراسان جنوبی در این عملیات ۳ نفر از اعضای این گروهک تروریستی را دستگیر کردند و از آن‌ها مقادیری مواد منفجره کشف و ضبط شد.

اعضای این گروهک تروریستی قصد داشتند در شب‌های قدر عملیات‌های خرابکارانه‌ای را انجام دهند که با اشراف اطلاعاتی پلیس و دستگیری ۳ عضو این گروهک، ناکام ماندند.

انتهای پیام/

تَله صهیونیست‌ها و آمریکا برای توقف عملیات در جنوب سوریه

سوریه

براساس اطلاعات به دست آمده آمریکایی‌ها پایگاه خود را در منطقه التنف تجهیز کرده اند و طرح خروج آنان از این پایگاه در برابر خروج نیروهای جبهه مقاومت از جنوب فقط یک تَله است.

این روزها انتقال نیروهای ارتش سوریه به جنوب این کشور و به صدا درآمدن شمارش معکوس برای شروع عملیات در استان درعا سر و صداهای زیادی به پا کرده و به موضوع اصلی رسانه ها تبدیل شده است.

 بیشتر بخوانید:

 http://javaninews.ir/%d8%aa%d9% 

امام «خمینی (ره)» به روایت جریان خاص

امام خمینی

خطر «تحریف امام» و محصور کردن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در زمان خودش چگونه ما و آیندگان را  در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، بازخوانی برخی گفته‌های یک جریان سیاسی خاص در ایران پیرامون شخصیت امام راحل ضروری می‌نماید.

این ضرورت همچنین از آنرو وجوب خود را بیشتر به رخ می‌کشد که این جریان، خود را داعیه‌دار خط امام(ره) نیز معرفی می‌کند اما یک تطابق ساده میان گفته‌های این جریان با زندگی و بیانات آن یار سفر کرده، نشانگر مظلومیت بیش از پیش راه و مکتب امام خمینی(ره) است.

بحران ژئوپلتیک منطقه غرب آسیا در پسا داعش

*چکیده

داعش جریانی خشونت طلب و تندرو که سودای احیای خلافت اسلامی داشته است . جریانی که در کوتاه مدت توانست به فتوحات چشمگیری دست یابد و از سوریه به عراق رفته و بخش هایی از سرزمین عراق را هم اشغال کند. در نهایت رهبر داعش خود را خلیفه مسلمانان جهان نامید و از همه پیروان ادیان دیگر خواست که از آنها پیروی کنند . کنترل بحران داعش در منطقه تحولات جدیدی را رقم زده است به طوری که بسیاری از کارشناسان معتفدند که در روزهای نه چندان دور با تضعیف قطعی گروهک داعش ، دوران پسا داعش در منطقه آغاز خواهد شد. هر چند شکست های نظامی داعش توان عملیاتی آن ها را محدود ساخته اما باید در نظر داشت که خاستگاه اندیشه این گروه در دل و بطن جوامع خاورمیانه ریشه دارد و به عقیده کارشناسان به محض فراهم شدن شرایط مطلوب دوباره جان تازه ای به خود می گیرد. اگر چه برخی قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای داعش را به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف خود به کار برده و حمایت های مالی و لجستیکی فراوانی در طول سال های گذشته به این گروه داشته اند ، اما باید گفت که این گروه وحشت آفرین پدیده ای اجتماعی است که بدون ریشه یابی عمیق و صرف برخورد سیاسی می تواند در آینده بازیابی مجدد کرده و به شکل خشونت بارتری بازتولید شود.

رفرنس مقاله :

سلمان تبارسوته،محمد، علویان،مرتضی(۱۳۹۶) ، بحران ژئوپلتیک منطقه غرب آسیا در پسا داعش ، مجله علمی پژوهش در حقوق ، فقه ، فلسفه و الهیات ، جلد اول ، زمستان ۹۶ ، ص ۴۲-۵۱

" برای دانلود فایل اصلی به سایت عاشقان ولایت به آدرس http://fajr85.ir/ رجوع شود "

صفحه دانلود

گفتمان اطلاعاتی- امنیتی امام خمینی (ره)

چکیده

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،  مسائل مهم زیادی در حکومت مطرح گردید که فقه سیاسی لزوماً باید به آنها می‌پرداخت و برای حل مشکلات، سوالها و گره‌ها جواب ارائه می‌نمود. مهمترین تأثیر این تحولات تأثیر در نحوه نگاه فقها به مسائل نو پدید بود و مسائل اتفاق افتاده موجب شد افق‌های جدیدی پیش روی فقها گشوده شود. تخصصی شدن فقه سیاسی و به وجود آمدن شاخه‌های جدیدی مثل فقه امنیت، فقه مصلحت، فقه اطلاعات و … از جمله نتایج این تحول است.

در مقابل چالش های امنیتی ، فقه سیاسی در ارائه راه حل های مناسب عهده دار رسالتی است که تعامل مطلوب میان حوزه تخصصی امنیت و حوزه فقه سیاسی را ارائه نماید . در این خصوص، باید جایگاه و شأن دین و نیز جایگاه و شأن امنیت را بشناسیم تا دچار مشکل نشویم؛ نمی‌توان از اسلام انتظار داشت که در خصوص امنیت، روش و برنامه‌ای ارائه دهد که در آن جزئیات دقیق مسائل امنیتی بیان شده باشد؛ اما اصول و مبانی اسلام به گونه‌ای است که می‌توان از درون آن، روش‌ها را استنباط و استخراج کرد.

بعد از پیروزی انقلاب با عنایت به خاستگاه جدی مردم پیرامون دسترسی ها و اختیارات دستگاه های اطلاعاتی امنیتی و ارزشی دهی انقلابی به این حوزه ، سؤالی که در اذهان متبادر می‌شد این بود که خواسته، گفته و عمل مبدع گفتمان انقلاب اسلامی در این خصوص چه بوده است؟ مطالعه بر روی اندیشه‌های ایشان این را نشان می‌دهد که گفتمان امنیتی و اطلاعاتی امام (ر ه) فقط با محوریت اصلی اسلام معنی می‌یابد. نسبت گفتمانی فقه اطلاعاتی امام (ر ه) با گفتمان اطلاعاتی امنیتی و حتی دیگر گفتمان‌های امام راحل (ره) فقط در قالب اسلام مکتبی که عناصری همانند ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مردم را به خدمت می‌گیرد؛ معنی می‌یابد .

واژه‌های کلیدی: فقه اطلاعاتی ، گفتمان اطلاعاتی ، امام خمینی ، لاکلاو ، فقه سیاسی

رفرنس مقاله : سلمان تبارسوته،محمد، علویان،مرتضی (۱۳۹۷) ،فقه سیاسی در گفتمان های اطلاعاتی و امنیتی”بر اساس گفتمان اطلاعاتی- امنیتی امام خمینی (ره)” ، مجله علمی پژوهش در حقوق ، فقه ، فلسفه و الهیات ، شماره ۱۱ ، جلد اول ، بهار۹۷ ، صص ۴۴-۶۰ .

 

" برای دانلود فایل اصلی به سایت عاشقان ولایت به آدرس http://fajr85.ir/ رجوع شود "

صفحه دانلود

علل و پیامدهای فساد اقتصادی در اقلیم کردستان عراق

– چکیده
کردستان عراق بعد از ایجاد دولت فدرالی ، پیشرفت های زیادی را در زمینه های مختلف به دست آورده و علاوه بر پیشرفت در زمینه های علمی، اقتصادی و سیاسی، با حمایت از سیاست ها و اقدامات آمریکا در عراق (ازجمله حمایت از آمریکا در جنگ با عراق در سال ۳۰۰۲) و همچنین ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی ، نفوذ بیشتری در منطقه، خصوصا در کشورهای دارای اقلیت کردنشین پیدا کرده است . شکل گیری و رشد خودمختاری در اقلیم کردستان عراق، که زمینه های آن از سال ۱۹۹۱ به بعد آغاز شد و بعدها با قانون اساسی سال ۳۰۰۲ عراق رسمیت یافت، برای کردهای عراق سرچشمه امید بوده است . با این حال ساختارهای حکومتی اقلیم، که بر دو قدرت نظامی – سیاسی قبیله ای(حزب دموکرات کردستان و جبهه میهنی کردستان) تکیه دارد، نتوانست به الگویی برای توسعه دموکراسی در خاورمیانه بدل شود.
در عرصه اقتصادی قدرت سیاسی در اربیل همچون نظام حاکم در بغداد به شدت وابسته به نفت است و در همان گردابی فرورفته است که همه نظام های سیاسی متکی بر «طلای سیاه» را در خود فرو کشیده است. ذخایر نفتی اقلیم معادل یک سوم کل ذخایر نفتی عراق است. در حال حاضر مهمترین مشکلی که دولت اقلیم کردستان با آن دست به گریبان است، بحران اقتصادی در این منطقه است. حکومت اقلیم همواره بر عوامل بیرونی و تحمیلی در تحوالت عراق، منطقه و جهان در بروز این وضعیت اصرار ورزیده است. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی، سرمایه گذاری نادرست و بی رویه، رانت خواری، حجیم بودن دولت و تکیه بر اقتصاد نفتی را عوامل اصلی بحران کنونی می دانند.
برهمین اساس در این مقاله تالش گردیده ابتدا علت های فساد اقتصادی در اقلیم کردستان عراق مورد بررسی و پس از تشریح علل ایجاد فساد اقتصادی در این منطقه ، پیامدهای منطقه ای و امواج این سونامی اقتصادی در اقلیم مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد .

رفرنس مقاله : سلمان تبارسوته ، محمد (۱۳۹۷) ، علل و پیامدهای فساد اقتصادی در اقلیم کردستان عراق ، کنفرانس بین المللی پژوهش های کاربردی در مدیریت و مهندسی صنایع ، اردیبهشت ۹۷ ،تهران ،  ص ۱۲۹۷ – ۱۳۰۵ .

" برای دانلود فایل اصلی به سایت عاشقان ولایت به آدرس http://fajr85.ir/ رجوع شود "

صفحه دانلود

آینده بهره برداری از میادین مشترک منابع نفت و گاز خلیج فارس

چکیده

در عصر کنونی، اقتصاد جهانی با تمامی پیچیدگی های خود اعم از جهانی شدن، وابستگی متقابل، تأکید بر رقابت بی وقفه، استفاده از مزیت های نسبی و غیره، همچنان به انرژی نفت و گاز و تأمین آن وابسته است؛ زیرا انرژی نقطه حرکت و سنگ بنای توسعه اقتصاد جهانی است . از سوی دیگر، انرژی خود یکی از ارکان قدرت محسوب می شود؛ چون در جهان امروز توسعه که خود وابسته به انرژی است  می تواند تولید قدرت کند. با اهمیت یافتن منابع انرژی و به ویژه نفت و گاز در معادلات جهانی، ایران در کانون منطقه ای خلیج فارس قرارگرفته است که در تولید و انتقال نفت و گاز جهان نقشی حیاتی ایفا می کند؛ به طوری که از نظر کارکرد بسان قلب جهان عمل می کند. از این رو، در ژئوپلیتیک انرژی جهان، ایران از دو جهت قرارگرفتن در کانون بیضی انرژی جهانی و قرارگرفتن در مسیر انتقال انرژی مورد توجه کشورهای بزرگ مصرف کننده انرژی واقع شده است. این دو ویژگی در کنار سایر عوامل دیگر سبب شده است که ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای مطرح شود. لذا توجه بدان در تعاملات جهانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برهمین اساس سوال اصلی پژوهش این است که ارزیابی آینده بهره برداری از میادین مشترک منابع نفت و گاز خلیج فارس چه خواهد بود ؟ به این ترتیب ، نظر به اهمیت موضوع، مفروضه پژوش اینگونه تبیین گردیده ؛ با عنایت به اهمیت ژئوپلیتیک خلیج فارس ، ایران در بهره برداری از میادین مشترک انرژی در خلیج فارس از اهمیت به سزایی در میزان ذخایر، تولید و انتقال انرژی جهان برخوردار است .

واژگان کلیدی : ژئوانرژی، خلیج فارس ، دیپلماسی، میادین مشترک ، جمهوری اسلامی ایران

 

رفرنس مقاله : سلمان تبارسوته، محمد (1397) ، آینده بهره برداری از میادین مشترک منابع نفت و گاز خلیج فارس ، مجله علمی پژوهش در علوم انسانی و مطالعات اجتماعی ، شماره ۱۱ ، جلد دوم ، صص ۱۰۴-۱۲۶ .

 

" برای دانلود فایل اصلی به سایت عاشقان ولایت به آدرس http://fajr85.ir/ رجوع شود "

صفحه دانلود

پارامترهای فقهی اطلاعات- امنیت از منظر امام خمینی (ره)

چکیده

پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، مسائل مهم زیادی در حکومت مطرح گردید که فقه سیاسی لزوماً باید به آنها می‌پرداخت و برای حل سوال ها جواب ارائه می‌نمود. تخصصی شدن فقه سیاسی و به وجود آمدن شاخه‌های جدیدی مثل فقه امنیت، فقه مصلحت، فقه اطلاعات و ... از جمله نتایج این استحاله بوده است. در مقابل مسائل امنیتی ، فقه سیاسی در ارائه راه حل های مناسب عهده دار مسئولیتی بود که تعامل مطلوب میان حوزه تخصصی امنیت و حوزه فقه سیاسی را نشان دهد . در این خصوص، باید جایگاه و منزلت دین و نیز جایگاه و منزلت امنیت را بشناسیم تا دچار مشکل نشویم؛ نمی‌توان از اسلام انتظار داشت که در خصوص امنیت، روش و برنامه‌ای بیان نماید که در آن جزئیات دقیق مسائل امنیتی عرضه شده باشد؛ اما اصول و مبانی اسلام به گونه‌ای است که می‌توان از درون آن، شیوه ها را استنباط و استخراج کرد.

بعد از پیروزی انقلاب با عنایت به مطالبه جدی مردم پیرامون دسترسی ها و اختیارات دستگاه های اطلاعاتی امنیتی و ارزش بخشی انقلابی به این حوزه ، سؤالی که در افکار متبادر می‌شد این بود که خواسته، گفته و عمل پدیدآورنده گفتمان انقلاب اسلامی در این خصوص چه بوده است؟ مطالعه بر روی اندیشه‌های امام خمینی (ره) این را نشان می‌دهد که گفتمان امنیتی و اطلاعاتی ایشان فقط با اولویت اصلی اسلام معنی می‌یابد. نسبت گفتمانی فقه اطلاعاتی امام (ر ه) با گفتمان اطلاعاتی امنیتی و حتی دیگر گفتمان‌های امام راحل (ره) فقط در شکل اسلام مکتبی که عناصری همانند ولایت فقیه و انقلاب اسلامی و مردم را به خدمت می‌گیرد ؛ معنی می‌یابد .

واژه‌های کلیدی: فقه اطلاعاتی ، گفتمان اطلاعاتی ، امام خمینی ، لاکلاو ، فقه سیاسی

فرنس مقاله : سلمان تبارسوته،محمد(1397) ، پارامترهای فقهی اطلاعات- امنیت از منظر امام خمینی (ره)، مجله علمی پژوهش در علوم انسانی و میان رشته ای ، شماره 11

 

" برای دانلود فایل اصلی به سایت عاشقان ولایت به آدرس http://fajr85.ir/ رجوع شود "

صفحه دانلود

امیر صباحی‌فرد به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) آجا منصوب شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب کردند.  ادامه مطلب ...

امام خمینی (ره) در بستر بیماری چه سفارشی به آیت الله خامنه‌ای کردند؟

آیت الله امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب در خاطرات خود از روزهای بیماری امام و بستری شدن ایشان در بیمارستان اینگونه نقل می کند:

بهار سال ۱۳۶۵ را - روزی که امام(ره) در بستر بیماری بودند - فراموش نمی‌ کنم. ایشان دچار ناراحتی قلبی شده بودند و تقریباً ده، پانزده روزی در بستر بیماری بودند. در آن زمان من در تهران نبودم. آقای حاج‌احمد آقا به من تلفن کردند و گفتند سریعاً به آن‌جا بیایید؛ فهمیدم که برای امام(ره) مسئله‌ای رخ داده است. آناً حرکت کردم و پس از چند ساعت طی مسیر، خود را به تهران رساندم. اولین نفر از مسئولان کشور بودم که شاید حدود ده ساعت پس از بروز حادثه، بالای سر ایشان حاضر شدم. در آن وقت برادر عزیزمان جناب آقای هاشمی در جبهه بودند و هیچ‌کس دیگر هم از این قضیه مطلع نبود.(۱)

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir

قانون افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان حداقلی بگیر

عضو هیئت رئیسه مجلس از ابلاغ قانون افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان حداقلی بگیر دولت از سوی رئیس مجلس خبر داد.

لاریجانی قانون افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان حداقلی بگیر را به دولت ابلاغ کرد/ این قانون از خرداد لازم الاجراست

امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس از تایید استفساریه مجلس برای افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان حداقلی بگیر دولت توسط شورای نگهبان خبر داد.

وی افزود: لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز نامه ابلاغ اجرای این قانون را به دولت ارسال کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: دولت موظف است از خرداد ماه جاری این قانون را اجرا کرده و معوقات فروردین و اردیبهشت ماه هم باید در سال ۹۷ را به کارمندان مربوطه پرداخت کند.

چرا آمریکا نمی تواند ایران را به لیبی دیگری تبدیل کند؟

به دلایل مبرهن و متعددی نه ایران،لیبی است و نه ایالات متحده قادر است سرنوشنی مانند بنغازی و طرابلس را برای تهران رقم بزند.

واکاوی شروط ۱۲ گانه ایالات متحده آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران نشانگر اصرار واشنگتن بر تحمیل این شروط در قبال تهران است؛ چرا که هدف نهایی آمریکا از تعیین بایدها و نبایدها علیه کشورمان ، چیزی جز خلع سلاح کامل جمهوری اسلامی نیست؛ هدفی که دورنمای آن پیاده سازی مدلی شبیه به لیبی در ایران اسلامی است.

قیاس مع الفارق ایران و لیبی؛ قمار خطرناک واشنگتن بر سر تهران

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir 

ارتباط عجیب خواب آخر هفته و طول عمر!

چگونه خواب آخر هفته موجب طول عمر انسان می شود؟

ارتباط عجیب خواب آخر هفته و طول عمر!

طبق آخرین تحقیقات انجام شده خواب بیشتر در پایان هفته می‌تواند به کاهش مشکلات سلامتی کمک کند و حتی خطر مرگ زودرس را کاهش دهد.

براساس گزارش «نیوزویک»، این تحقیقات نشان‌دهنده اهمیت خواب شبانهاست که کمبود شدید آن می‌تواند خطر مرگ را در شما افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir

می‌دانیم آمریکا در پایگاه‌های خود در منطقه چه تسلیحاتی دارد

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت:می‌دانیم در پایگاه‌های آمریکا در اردن، امارات، قطر و عربستان چه تسلیحاتی وجود دارد.

میدانیم در پایگاه‌های اردن امارت، قطر و عربستان چه چیزهایی وجود دارد

 امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش طی سخنانی در مراسم تجدید میثاق نیروهای مسلح با آرمان‌های امام راحل که صبح امروز (۳ خرداد ماه) در حرم بنیانگذار انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۵۷ برای آمریکایی‌ها شوک سیاسی و ژئوپلتیک بود و تمامی معادلات آنها در منطقه و خارج منطقه را بهم زد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب کشور ما اذناب آمریکا بود، ادامه داد: اولین مزیت کشورمان قرار داشتن در شمال آبراه خلیچ فارس، تنگه هرمز و دریای عمان  بود و این امکان را برای آمریکایی‌ها فراهم می‌کرد که راه انرژی را کنترل کنند.

 بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir  

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتند

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با عزمی راسخ و اراده‌ای پولادین از سد غیرقابل نفوذ دشمن بعثی گذشتند.

رزمندگان ما با عزمی راسخ از سد نفوذ دشمن بعثی گذشتندامیر دریادار حمزه‌علی کاویانی معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان خرمشهر به همراه جمعی از کارکنان پایگاه دریایی این شهرستان امروز سه شنبه 1 خرداد به تکریم و دلجویی از خانواده‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir  

سر جنگ با هیچ کشوری نداریم...

ئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح از هر زمان دیگری از جهت قدرت دفاعی در اوج به سر می‌برند و در توسعه آن منتظر مجوز یا لبخند کسی نیستند.

.............

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 2 خرداد) که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهردر مجلس حضور یافته بود، اظهار کرد: از همه تلاش و زحمات ایثارگران و ملت بزرگ ایران و به‌ویژه مردم خوزستان قدردانی می‌کنیم و با وجود تمام تلاش‌های موثری که برای توسعه این سرزمین و پیشرفت آن اتفاق افتاده، امیدواریم با تلاش و اولویت‌دهی مجلس و دولت مابقی مشکلات مردم صبور این منطقه بهتر از گذشته حل شود. 

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir