سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

دشمنی آمریکا با ملت ایران روشن‌تر از قبل شده است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در واکنش به حمایت رئیس جمهور آمریکا از آشوب‌های اخیر ایران اظهار کرد: دشمنی آمریکایی‌ها پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران روشن‌تر از قبل شد، چرا که مواضع ما نیز روشن‌تر شد.دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران روشن‌تر از قبل شده است

وی با بیان اینکه دشمنان از روز اول به دنبال درگیری و سرنگونی نظام ما بودند، تصریح کرد: قرار نیست هرچه آنها می خواهند بشود و ما در این 40 سال ثابت کردیم هر دشمنی را زمین می‌زنیم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: آنها از هر رخنه‌ای استفاده خواهند کرد تا دشمنی عمیق خود با ملت ایران را به نتیجه برسانند؛ آنها تاکنون دشمنی‌های زیادی کرده‌اند، اما همه آنها شکست خورده و در ادامه نیز شکست خواهد خورد.

جنبش‌تحریم و ورشکستگی‌رژیم‌صهیونیستی

بی دی اس؛ جنبش تحریم و ورشکستگی رژیم صهیونیستی / علاوه بر فعالیت‌های محور مقاومت در مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه ای تشکیلاتی در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در برابر صهیونیسم دنبال می شود که جنبش بی دی اس نام دارد. تمامی صهیونیست ها اعتقاد دارند که بی دی اس خطری استراتژیک برای رژیم خشونت طلب اسرائیل است که متشکل از اشغالگری و آپارتاید و استعمار است. سیاست هایی که از سوی موسسات حاکم رژیم صهیونیستی از زمان موجودیت این رژیم در سرزمین های اشغالی دنبال شده است.

کاریکاتور/ بی‌دی‌اس؛‌جنبش‌تحریم و ورشکستگی‌رژیم‌صهیونیستی

آبونمان با اسم جدید ...

آبونمان با اسم جدید به قبوض گاز برگشت؛ دعوا بر سر یک اسم بود؟ / دریافت آبونمان در قبوض گاز که از سوی دیوان عدالت اداری غیرقانونی اعلام شده بود، با تغییر نام به "هزینه خدمات مستمر" ، در قبوض جدید گاز از مشترکان دریافت شد.

کاریکاتور/

واگذاری امنیت بغداد به شرکت فرانسوی

نظامی فرانسه

  یک مسئول ارشد امنیتی عراقی از واگذاری مساله تامین امنیتی پایتخت این کشور به شرکتی فرانسوی خبر داده است. بنابر این گزارش، سعد المطلبی گفت: هیات وزیران عراق در جلسه عصر دیروز خود تصویب کرد وظیفه اجرای طرح فراگیر تامین امنیت پایتخت عراق به شرکت فرانسوی واگذار شود.

پیروز بزرگ سال ۲۰۱۷ «ایران» بود

نتانیاهو

دنیا پوتین را به عنوان بزرگ‌ترین فرد پیروز سال ۲۰۱۷ می‌شناسد، اما از نظر اسرائیلی‌ها با تثبیت موجودیت نظامی ایران در مرزهای اسرائیل، پیروز بزرگ این سال جمهوری اسلامی است.

تمام تست‌های اولیه باور ۳۷۳ موفق بوده است

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) از ارائه تمام آموزش‌های سامانه پدافندی اس-۳۰۰ در داخل کشور خبر داد.

مصاحبه با امیرسرتیپ ابوالفضل سپهری راد

امیر ابوالفضل سپهری راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)   درباره آموزش سامانه پدافندی اس-300 در داخل کشور گفت: امروز تمام آموزش‌های مربوط به سامانه موشکی اس-300 در داخل کشور ارائه می‌شود.

آشوب‌های ایران از کجا طراحی شد؟

فرمان آشوب از اتاق فکر مثلث شوم با پول سعودی و اجرای منافقین / پشت پرده اغتشاشات اخیر/ حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اسرائیل از اغتشاشات در برخی نقاط کشور محصول هم‌اندیشی آنها در اتاق‌های فکر مشترکی است که از ماهها پیش برای مقابله با اقتدار ایران در منطقه تشکیل شده‌اند.سعودی ها نقش رابط میان اتاق فکر مشترک «آمریکا، صهیونیسم و انگلیس» با عوامل اجرایی برنامه های آنها را ایفا می کنند.


آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال بی‌ثباتی منطقه هستند

 به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌و‌گوی تلفنی با خرم دستگیرخان وزیر دفاع جمهوری اسلامی پاکستان با ارزیابی مثبت از روند رو به رشد مناسبات و همکاری‌های دفاعی دو کشور، سفر اخیر فرمانده ار‌تش پاکستان به تهران و مذاکرات فی‌مابین را نقطه عطفی در این روند دانست.آمریکایی‌ها ‌راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند‌

وی با بیان اینکه شرایط منطقه و امت اسلامی به گونه‌ای است که رایزنی بیشتر میان مقامات دو کشور مهم منطقه و دنیای اسلام را ضروری می‌سازد، افزود: آمریکایی‌ها همواره شکست‌های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می‌دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی‌ثباتی منطقه دنبال می‌کنند.

انتقاد روسیه از پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درباره ایران

شبکه تلویزیونی پرس تی وی  در خبری اعلام کرد وزارت امور خارجه روسیه گفت: پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره ایران «مخرب و ضربه زننده» است. انتقاد روسیه از پیشنهاد آمریکا برای برگزاری جلسه شورای امنیت درباره ایران

روسیه تلاش آمریکا برای برگزاری نشست شورای امنیت درباره ایران را مخرب خواند

آمریکا، اسرائیل و عربستان سه ضلع حوادث اخیر کشور هستند

حجت الاسلام منتظری،دادستان کل کشور امروز در همایش مطالبات رهبری با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: اغتشاشات کشور پروژه‌ای است که چند سال پیش طراحی شده و طراح اصلی آن مایکل دی آندریای آمریکایی، مسئول سابق مبارزه با تروریسم در سازمان سیاه است که از سه ضلع آمریکا، اسرائیل و عربستان تشکیل شده است.سه ضلع اغتشاش آمریکا، اسرائیل و عربستان هستند

وی افزود: برنامه‌ریزی آن را آمریکا و هزینه‌اش را عربستان می‌دهد؛ کمپینی با موضوع گرانی و یا بازنشستگان راه انداخته‌اند و در این کمپین سلطنت طلبان و منافقین حضور دارند.

بازگشت ناو گروه چهل‌ونهم نیروی دریایی ارتش به کشور

چهل و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن سبلان و ناو پشتیبانی بندرعباس صبح امروز یکشنبه 17 دی‌ماه با استقبال امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسکله منطقه یکم امامت نیروی دریایی پهلو گرفت.بازگشت چهل و نهمین ناو گروه نیروی دریایی ارتش به کشور

ناوگروه چهل و نهم نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی پس از ۶۷ روز دریانوردی و انجام ماموریت های محوله و شرکت در رزمایش امداد و نجات که با حضور ۳۳ کشور جهان در بنگلادش برگزار شد، صبح امروز به کشور بازگشت.

انتهای پیام/