سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

بازتاب صعود ایران به جام جهانی در رسانه‌های معتبر دنیا

جشن صود به جام جهانی روسیه در پایان بازی ایران و ازبکستان

صعود تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه بازتاب گسترده‌ای در محافل ورزشی فوتبال و جهان داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری دو بر صفر برابر ازبکستان برای پنجمین بار جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد تا برای اولین بار در تاریخ ایران دو صعود پیاپی به جام جهانی را تجربه کند.  ادامه مطلب ...

رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی را هجو کنید

دیدار جمعی از دانشجویان با مقام معظم رهبری

جمعی از اهالی فرهنگ، استادان شعر و ادب فارسی و شاعران جوان و پیشکسوت کشور و تعدادی از شاعران از کشورهای هندوستان، افغانستان و ترکیه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!

انتشار کلیپی از سخنرانی «غلامحسین کرباسچی»، از اعضای شاخص حزب کارگزاران و از حامیان شناخته شده دولت اعتدال، در مراسم افتتاح ستاد یکی از نامزدها در اصفهان، واکنش های بسیاری را در عرصه عمومی برانگیخته است که در این میان احساس خشم و نفرت از این میزان بی غیرتی، توهین و البته بلاهت و حماقت سیاسی وجه غالب این واکنش ها بوده است. در این کلیپ می بینیم که کرباسچی با لحنی تمسخر آمیز و ریشخند کننده به بحث حضور و نقش آفرینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه و به ویژه بحث فراسیاسی و اعتقادی «مدافعان حرم» می تازد

کاریکاتور/ آقای مذاکره !!!

نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی و اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی دارند

احمدرضا  پوردستان در حاشیه مراسم وداع با پیکرهای شهدای حادثه تروریستی تهران  با اشاره به اینکه حرکت تروریستی ظرفیت و قابلیت عملیاتی ندارد اظهار داشت: ترور روز چهارشنبه به لحاظ نظامی، کیفیت و قابلیت عملیاتی نداشت.نیروهای امنیتی و اطلاعاتی ما آمادگی بسیار خوبی دارند

وی با اشاره به اینکه داعش از سال 93 بنا داشت کشور را در یک مقیاس گسترده درگیر کند، گفت: درخرداد و تیر سال 93 داعش در یک زمان کوتاه از استان های غربی عراق یعنی استان انبار به استان های شرقی یعنی به استان دیاله در نزدیکی مرز مهران و دهلران وارد شد و قصد داشت دریک مقیاس گسترده ما را درگیر کند.
 
وی افزود: این گروه یک احساس باطلی هم مثل منافقین داشتند که فکر می‌کردند استان های مرزی ما با آنها همراهی می کنند.
 
پوردستان گفت: اما ظرفیت عملیاتی نیروهای مسلح ما جلو آنها را گرفتند و آنها ناامید شدند و به همین خاطر تلاش کردند که در یک مقیاس دیگری وارد شوند ومن مطمئن هستم که در هیچ حوزه ای به موفقیت لازم نخواهند رسید.

حوادث تروریستی نشان از رفتار سبوعانه دشمنان دین اسلام دارد

فرزندان ملت غیور ایران در ارتش جمهوری اسلامی ایران، همراه با دیگر نیروهای مسلح، آماده‏ مقابله با حرکات سبوعانه دشمنان می‏‌باشند.

بیانیه ارتش به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی تهران ؛ ارتش  جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن تلاش‌های ددمنشانه دشمن، بر آمادگی ملت غیور ایران و فرزندان آنها در نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در مقابله با حرکات کور و خباثت‏ آلود دشمنان انقلاب اسلامی تأکید کرد.

عملیات تروریستی تهران 17 خرداد ...

قرار بود سه عملیات تروریستی در تهران انجام شود

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ مدیرکل ضد تروریستی وزارت اطلاعات، تعداد عملیات های تروریستی که قرار بود امروز در تهران را انجام شود را سه عملیات اعلام کرد.

مدیر کل ضد تروریستی وزارت اطلاعات اعلام کرد صبح امروز چند تیم تروریستی در شهر تهران اقدام به حملات تروریستی کردند که عوامل یکی از آنها قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: دو تیم دیگر یکی حرم امام(ره) و دیگری  ساختمان مجلس شورای اسلامی را مورد حمله قرار دادند که با هوشیاری ماموران حرم امام(ره) ، یک فرد انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر خود را منفجر کرد.

مدیرکل ضد تروریستی وزارت اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: تیم دیگر در میدان بهارستان اقدام به تیراندازی به مراجعین به یکی از ساختمان های اداری مجلس را  کرده است که تیم مورد نظر تحت محاصره قرار دارد.

آخرین جزئیات از تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی بدین قرار است: عملیات تروریستی در تهران به پایان رسید. همه مهاجمان کشته شدند. دقایقی پیش خبر پایان عملیات تروریستی در تهران اعلام شد. عملیاتی که داعش مسئولین آن را پذیرفت

آخرین جزئیات از تیراندازی در مجلس و حرم امام خمینی بدین قرار است: ضاربان مجلس هنوز دستگیر نشده اند. اما افراد مسلح در حرم امام خمینی، کشته یا دستگیر شده اند.
 
ادامه مطلب ...

تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی

مقامات دو کشور ایالات متحده و عربستان سعودی هفته گذشته در ریاض با یکدیگر ملاقات کردند. ملاقاتی که حاشیه‌هایش برای چند روز سوژه محافل رسانه‌ای بود. در این سفر مقامات آمریکایی و عربستان یک توافق تسلیحاتی 110 میلیارد دلاری امضا کردند. این قرارداد شامل فروش تسلیحات دفاعی و خدمات پشتیبانی است.
 
پیش از این، ترامپ اعلام کرده بود: "عربستان برای ما گاوی شیرده است که هر وقت بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم و هروقت شیرش تمام شود آن را سر می بریم". این حرف ترامپ و فروش 110 میلیارد دلاری تسلیحات به عربستان باعث شد تا مردم این عمل عربستان را اولین شیردهی به دولت آمریکا حساب بیاورند. درپی این قضیه رسانه های عربی این عمل ترامپ (تصویری از ترامپ در حالی که شیر عربستان را میدوشد) را به تصویر کشیدند که بازتاب بسیاری در فضای مجازی داشته است.
 
تصویر دیده نشده از ترامپ و ملک سلمان در رسانه های عربی

سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد

 روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت سیا یک بخش مأموریتی ویژه را برای اعمال فشار بر ایران ایجاد کرده است. وال استریت ژورنال: سیا برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران، یک مرکز ویژه تاسیس کرد
در این گزارش آمده است: به گفته مقامات آمریکایی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا -سیا- یک مرکز ایجاد کرده است که به طور انحصاری بر جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات درباره ایران متمرکز است. این اقدام منعکس‌کننده تصمیم دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، برای تبدیل ایران به یک هدف و اولویت مهمتر برای جاسوسان آمریکایی است. 

فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین همایش الگوی مطلوب فرماندهی در چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی 1404 که در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: ماه رمضان بهترین ماه برای فراهم آوردن زمینه خداجویی، خدا باوری و تعمیق این حس در نهاد هر شخصی است.فرمانده در برخورد با افراد باید کرامت انسانی را رعایت کند
 
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: «ارتش ما امروز یک ارتش متدین است»، افزود: تدین باید هم در ظاهر یک فرد نظامی ظهور و بروز داشته باشد و هم در باطن او؛ چراکه دوران حکومت حضرت مهدی(عج) دوران تبلور اعتقادات و تکاثر معنویات است و زمینه سازان ظهور امام زمان(عج) عاملان به دین و شریعت هستند.
امیر سرتیپ پوردستان در ادامه ویژگی‌های دیگر یک فرمانده نظامی را بیان خوب و مستدل و منطقی عنوان کرد و افزود: یک فرمانده باید خوب صحبت کند با منطق و دلیل و برهان حرف بزند و در برخورد با افراد کرامت انسانی را رعایت کند.

ایران به توافق هسته ای پایبند بوده است

به نقل از پایگاه اینترنتی آژانس بین المللی انرژی اتمی، گزارش یوکیا آمانو -- مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی -- درباره ایران منتشر شد.
 
آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که امروز به اعضای شورای حکام ارائه شده بار دیگر تأیید کرده فعالیت‌های هسته‌ای ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در توافق هسته‌ای این کشور با گروه 1+5 بوده است. 
 
آژانس همچنین در این گزارش تصریح کرده میزان ذخائر آب سنگین ایران نزدیک به سقف تعیین‌شده در برجام است. 

توجه به قرآن باعث افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می شود

کلاس تفسیر قرآن ماه مبارک رمضان ویژه فرماندهان و مسئولین قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده این قرارگاه و حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر روشندل برگزار شد.توجه به قرآن باعث افزایش روحیه عملیاتی کارکنان می شود
 
امیر اسماعیلی در ابتدای این جلسه اظهار داشت: توجه به قرآن و تاثیرات معنوی این کتاب آسمانی باعث افزایش روحیه و توان عملیاتی کارکنان می‌شود.
 
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم است تا با استفاده از انوار نورانی کلام وحی توجه بیشتر به امور معنوی داشته باشیم.

حجت الاسلام آل‌هاشم به عنوان امام جمعه تبریز منصوب شد

در پی درخواست کناره‌گیری جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مجتهد شبستری از امامت جمعه تبریز پس از سالها خدمات مجاهدت‌ آمیز، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی، حجت‌الاسلام سیّد محمّدعلی آل‌هاشم را به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام‌ جمعه تبریز منصوب کردند.
انتصاب آل‌هاشم به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

کاریکاتور/ گاو نُه‌ مَن شیرده ترامپ !!!

ترامپ چگونه گاو شیرده خود را دوشید/ ترامپ با سفر دو روزه خود به عربستان باعث ایجاد اشتغال برای صد هزار آمریکایی شد و تلاش کرد ائتلافی متشکل از کشورهای عربی و اسلامی برای انزوای ایران تشکیل دهد. محمدجواد ظریف : ایران - که تازه یک انتخابات واقعی را پشت سرگذاشته است - توسط رئیس جمهور آمریکا در آن "مهد دمکراسی و میانه روی" مورد حمله قرار می گیرد. آیا این سیاست خارجی است یا صرفا دوشیدن ۴۸۰ میلیارد دلار از عربستان سعودی؟


برگرفته از وبلاگ اخبار روز http://www.ataher.blogfa.com/