سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

توان موشکی هیچ ارتباطی با برجام ندارد/

سردار جزائری

 

سردار جزایری ضمن بی‌ارتباط دانستن توان موشکی با موضوع برجام، اظهار داشت: ارتقاء توان موشکی جمهوری اسلامی در راستای سیاست‌ها و تدابیر کلان نظام در حال انجام است و بنا بر اعترافات صریح استراتژیست‌ها و کارشناسان نظامی و سیاسی داخلی و خارجی، وجود پایگاه‌های زیرزمینی و موشکی یک عامل مهم بازدارندگی دفاعی برابر تهاجمات دشمن قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ملت ایران محسوب می‌شود.

سردار جزایری تصریح کرد: ما مجدداً  به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تأکید و توصیه می‌کنیم که از ورود مناقشه‌آمیز به مسائل مهم و حساس نظامی و دفاعی کشور و دادن آدرس‌های غیرصحیح و نادرست به مردم اجتناب ورزند.

عربستان ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات از آمریکا خریداری می‌کند

ه نقل از خبرگزاری رویترز، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده به عربستان سعودی، دو کشور در حال مذاکره برای نهایی کردن قراردادهای ده‌ها میلیارد دلاری خرید تسلیحات هستند.

به نوشته رویترز به نقل از منابع آگاه، سامانه دفاع موشکی تاد؛ سامانه نرم افزاری C2BMC (که برای کنترل و فرماندهی و ارتباطات در جنگ به کار می رود) و همچنین یک بسته تجهیزات ماهواره ای، بخشی از تجهیزاتی است که به عربستان فروخته خواهد شد.

خودروی زرهی برادلی و تانک ام109 نیز بخشی دیگر از بسته مورد مذاکره را تشکیل می دهند.

در آستانه‌ی روز کار و کارگر

افسران - در آستانه‌ی روز کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور، صبح امروز با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار

انتخابات، امنیت ملی را تأمین میکند
حضور مردم سایه جنگ را از کشور رفع کرده، نه مسئولین

رهبرانقلاب، امروز: عمده حرف بنده با مردم است. مردم عزیز ما باید بدانند که حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف تعیین‌کننده است، تعیین‌کننده‌ی امنیت ملی است؛ اگر مردم در صحنه حضور داشته باشند، کشور در امنیت خواهد بود.

عید مبعث بر همه مسلمین جهان مبارک باد ...

نتیجه تصویری برای پیامک تبریک مبعث رسول اکرم

ای مکه احمد آمده آغوش خود را باز کن / ای کعبه بر دور سر آن جان جان پرواز کن

ای بت ثنای مصطفی با نام حق آغاز کن / ای آفرینش یک صدا آهنگ وحدت ساز کن . . .