سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش از سوی سردار سلیمانی ...

اعلام پایان سیطره شجره خبیثه داعش از سوی سردار سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

«انّا فَتَحنا لَکَ فتحاً مُبینا

محضر مبارک رهبر عزیز و شجاع انقلاب اسلامی

حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی

سلام علیکم

شش سال قبل فتنه‌ای خطرناک شبیه فتنه‌های زمان امیرالمؤمنین (علیه السلام) که فرصت و حلاوت درک حقیقی اسلام ناب محمدی (ص) را از مسلمانان سلب نمود این بار پیچیده و آغشته به سمّ صهیونیسم و استکبار همچون طوفانی ویرانگر، عالم اسلامی را درنوردید.

این فتنه خطرناک و مسموم با هدف آتش افروزی وسیع در عالم اسلامی و درگیر نمودن مسلمانان با یکدیگر، توسط دشمنان اسلام ایجاد گردید. حرکت خبیثانه‌ای که تحت نام “حکومت اسلامی عراق و شام” در همان ماه‌های اولیه موفق شد با اغفال ده‌ها هزار جوان مسلمان دو کشور، بسیار اثر گذار و سرنوشت ساز عالم اسلامی “عراق” و “سوریه” را دچار بحران بسیار خطرناکی کند و صد‌ها هزار کیلومتر مربع از اراضی این کشور‌ها را همراه با هزاران روستا، شهر و مراکز مهم استانی به تصرف درآورد و هزاران کارگاه و کارخانه و زیرساخت‌های مهم این کشور‌ها از جمله، راهها، پل ها، پالایشگاهها، چاه‌ها و خطوط نفت و گاز و نیروگاه‌های برق و موارد دیگری از این نوع را تخریب نمودند و شهر‌های مهمی همراه با آثار گران بهای تاریخی و تمدن ملی آن‌ها را با بمب گذاری از بین برده و یا سوزاندند. 

ادامه مطلب ...

من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم ...

رهبر معظم انقلاب  در بازدید از مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب: من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم

رهبر معظم انقلاب در بازدید از مناطق زلزله‌زده در سرپل ذهاب: من با یکایک دل‌های داغدار شما همدردم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین ساعات صبح امروز (دوشنبه) برای بازدید از مناطق زلزله‌زده به صورت سرزده وارد کرمانشاه شدند.

رهبر انقلاب اسلامی ابتدا در شهر سرپل ذهاب حضور یافتند و از مناطق خسارت‌دیده بازدید کردند.

رهبر انقلاب برای دیدار با مردم داغدار و مصیبت زده‌ کرمانشاه، وارد مناطق زلزله‌زده‌ شدند

ایشان سپس در جمع مردم داغدار و مصیبت‌زده سرپل ذهاب حاضر شدند و دقایقی در جمع آنان سخنرانی کردند.


ادامه مطلب ...

تشکر مردم از خدمات نیروهای مسلح به زلزله‌زدگان

  یکشنبه (بیست و یکم آبان) زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر و در عمق 8 کیلومتری زمین کرمانشاه را لرزاند. براساس گفته سرپرست سازمان اورژانس کشور، تا این لحظه آمار تعداد مصدومان زلزله غرب کشور، 9397 نفر و تعداد فوتی‌ها حدود 400 تن اعلام شده است.
تشکر مردم از نیروهای مسلح با #ارتش_سپاه_مچکریم







سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از پایان   زلزله  تمام نیروی خود را برای کمک و خدمت به مردم غرب به خصوص مردم کرمانشاه به کار بردند. فرمانده کل سپاه و همچنین فرمانده کل ارتش به عنوان اولین مسئولان نظام، وارد منطقه شدند تا دستورات لازم را برای کمک‌رسانی سریع‌تر نیروهای تحت امرشان، صادر کنند.


پس از این خدمات بدون منت نیروی های مسلح، کاربران شبکه های اجتماعی با راه اندازی هشتگ "ارتش سپاه مچکریم" از زحمت های صادقانه شان تشکر و قدردانی کردند.

اربعین حسینی ع تسلیت باد ...

نتیجه تصویری برای پیامک اربعین


درسی که اربعین به ما می دهد، زنده نگه داشتن یادِحقیقت و خاطره ی شهادت درمقابل طوفان تبلیغات دشمن است

بــاز دگر بـاره رســیــد اربـعـیــن

جوش زند خـون حـسـیـن از زمیــن
شـد چـهـلـم روز عــزای حـسـیــن
جــان جــهــان بـــاد فدای حـسین

وزیر دفاع انتصاب‌ فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیام‌هایی جداگانه انتصاب‌ امیر محمدحسین دادرس به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.وزیر دفاع انتصاب‌ فرماندهان جدید در ارتش را تبریک گفت

در این پیام آمده است: اکنون که با حکم مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام ظلّه العالی) این توفیق بزرگ بنا به شایستگی و حسن اعتماد معظّم له نصیبتان شده، اینجانب بر حسب وظیفه و به نیابت از آحاد کارکنان متعهد و متخصص وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، این انتصاب‌های شایسته را به فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان منتصب تبریک و تهنیت عرض نموده، آمادگی کامل وزارت دفاع را جهت همکاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای ارتقاء اقتدار روزافزون توان دفاعی ارتش سرافراز جمهوری اسلامی اعلام داشته و امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منان و تحت شمول ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، در تحقق فرامین مبارک و حکیمانه معظم له و رشد و تعالی آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفّق و مؤیّد باشید.

انتصابات جدید در ارتش ایران


فرمانده معظم کل قوا در احکام جداگانه‌ای امیر سرتیپ محمدحسین دادرس را به جانشینی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری را به معاونت هماهنگ‌کننده ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی را به فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

  ادامه مطلب ...

یا اباصالح المهدی (عج) ادرکنی

نتیجه تصویری برای پیامک ظهور

این جمعه هم از دیدن رویت خبری نیست

دیگر نفسم هم،نفسِ معتبری نیست

رد می شود این جمعه و تا لحظه آخر

از آمدن سبز تو امّا اثری نیست

دلیل قدرتمندی ایران از نگاه رهبر انقلاب

صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار بخشی از بیانات ایشان که چندی پیش در جمع نخبگان جوان علمی  ایراد شد، به روز رسانی شد.
در این سخنرانی رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه علی‌رغم خصومت آمریکا، ایران کشور قدرتمندی است، بیان کردند: ملّت ایران برای کشور‌ها و برای ملّتها الگو شد که نشان بدهد میتوان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و از آن‌ها نترسید، و درعین حال پیش رفت. 
صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر انقلاب نوشت:
"با وجود خصومت ورزی آمریکا، قدرتمند شده‌ایم؛ این خیلی مهم است! این در دنیا خیلی چیز مهمّی است که ملّتها ببینند بدون قرار گرفتن زیر سایه‌ی قدرت‌ها هم یک ملّت ممکن است رشد کند و حرکت کند، بلکه با خصومت قدرت‌ها هم میتواند رشد کند و حرکت کند و بِایستد و روی پای خودش جلو برود؛ این را ما عملاً نشان دادیم، این هم این‌ها را عصبانی می کند. 

ملّت ایران برای کشور‌ها و برای ملّتها الگو شد که نشان بدهد میتوان در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کرد و از آن‌ها نترسید، و درعین حال پیش رفت. ۹۶/۷/۲۶"

خواص باورنکردنی پادشاه میوه‌های پاییزی

همین که سبزیجاتی نظیرشلغم، وسایل ترشی، خرمالو و انار رو می بینیم خودش نشوندهنده شروع سرما و تغییر حال و هوای فصل است.خواص باورنکردنی شلغم

یکی از سبزیجات مختص این فصل که بیشتر مردم بعنوان مرهمی فوری برای درمان سرماخوردگی می شناسند، شلغم است. اما جالب است بدونید شلغم نه تنها فقط خواص ضد سرماخوردگی دارد، بلکه برای درمان بسیاری از امراض دیگر و سلامت عمومی بدن بسیار تاثیرگذار است.

انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران

به نقل از سپاه نیوز؛ روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: درپی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر رخنه یک تیم تروریستی وابسته به استکبار جهانی به منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در شامگاه چهارشنبه و به شهادت رساندن دو تن از مردم بومی، تیم های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه که در منطقه حضور داشتند تروریستها را تعقیب و با آنان درگیر شدند.انهدام یک تیم تروریستی در منطقه چالدران

این اطلاعیه می افزاید: در این درگیری با انهدام کامل تیم مذکور، چهار تروریست به هلاکت رسیده و سلاح ،تجهیزات ارتباطی و مهمات آنان به دست رزمندگان اسلام افتاد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه با آمادگی و اشراف اطلاعاتی همه جانبه، در همراهی با سایر نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی اجازه عرض اندام به ضد انقلاب و عناصر وابسته به دشمنان و ملت ایران را نداده و هرگونه تلاش آنها برای ایجاد ناامنی در کشور را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

هوالباقی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

چهارشنبه 96/8/3 مصادف با شهادت حضرت رقیه (س) ، خادم الحسین حاج کربلایی علیگدا صادق پور فرمی   فرزند شیرخان     از اهالی روستای فرم شهرستان فریدونکنار از توابع استان مازندران ، در حال همیاری افتخاری در بهسازی مسجد جامع روستا ، بر اثر سقوط از سقف آبدارخانه مسجد و آسیب از ناحیه سر ، دارفانی را وداع گفت .

روحش شاد و یادش گرامی باد ...