سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

برگزاری مسابقه هر خانه یک مسجد در ماه مبارک رمضان در ارتش

سرهنگ میدانی با بیان اینکه هر روز به ۳۰ نفر از برگزیدگان مسابقه هر خانه یک مسجد جوایزی اهدا می‌شود گفت: این مسابقه هر روز در ماه مبارک رمضان در کلیه یگان ها و خانواده های ارتش برگزار می‌شود  .
به گزارش روابط عمومی ارتش، سرهنگ «مهدی میدانی» در مورد طرح هر خانه یک مسجد و اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان در ارتش گفت: در ادامه برنامه های عیدانه فرهنگی ارتش طرح ویژه هر خانه یک مسجد در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
رئیس مرکز قرآن عترت و نماز ارتش افزود: در این طرح ریاست محترم عقیدتی سیاسی ارتش حجت الاسلام عباس محمدحسنی مباحث مهمی را در حوزه های اجتماعی ،اخلاقی و تعلیم و تربیت اسلامی در خانواده و موضوعات مرتبط با  این حوزه که نیاز امروز جامعه است را برای خانواده ها بازگو می کند.
وی اظهار کرد: این امر در راستای فرامین موکد رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در توجه ویژه به حوزه خانواده، مباحث دینی، فرهنگی و ترویج سبک زندگی اسلامی صورت می گیرد.


سرهنگ میدانی با بیان اینکه خانواه ها در نیروهای مسلح وارتش یکی از اصلی ترین  پشتیبانان نظامیان  در سخنان رهبر معظم انقلاب محسوب می شوند  وتقویت بصیرت و معرفت دینی خانواده ها اثر مسقیمی در بالا رفتن روحیه ایثار وشهادت وارتقاء امادگی رزمی  کارکنان دارد گفت: مباحث سخنرانی موضوعات مورد نیاز خانواده‌ها است. در این طرح هر روز  یکی از قاریان برتر ارتش به صورت ترتیل صفحه اول جزء قرآن در آن روز را تلاوت می کند و پس از آن دعای  ان روز ماه رمضان را قرائت می شود و سپس سخنرانی ریاست عقیدتی سیاسی برگزار می شود و در پایان یک  سوال از متن سخنرانی طرح می شود  فایل سخنرانی از طریق سایت ارتش و کانال های خانواده ارتش و مصباح قرآن و حدیث و دیگر ابزار اطلاع رسانی موجود در اختیار تمامی کارکنان، خانواده ها و پیکره تمام ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران  قرار می گیرد.
سرهنگ میدانی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برای برگزیدگان در مسابقه هر خانه یک مسجد در نظر گرفته شده است گفت: در ۳۰ روز ماه مبارک رمضان،۳۰ سخنرانی ریاست عقیدتی سیاسی ارتش در ۶ بعد ظهر هر روز پخش می شود و شرکت کنندگان تا روز بعد در همین ساعت فرصت ارسال پاسخ را دارند و هر روز به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان که موفق به ارسال پاسخ صحیح شده اند به قید قرعه هر کدام  مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به عنوان جایزه تعلق می‌گیرد.
وی تصریح کرد: علاقمندان برای حضور در این مسابقه از هر گروه سنی می توانند شرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.