سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

اعتراف بن‌سلمان به شکست !!!

آمادگی «بن سلمان» برای پایان جنگ در یمن یا اعتراف به شکست؟ / تمایل ولیعهد سعودی برای پایان جنگ در یمن حامل معانی زیادی است از جمله اینکه نشان می‌دهد او به دنبال نجات کشورش از باتلاق یمن است.

کاریکاتور/ اعتراف بن‌سلمان به شکست !!!

هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با حضور در خبر ساعت 14:00 و با اشاره به دیپلماسی دفاعی کشورمان، اظهار کرد: دیپلماسی دفاعی یکی از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است که در مجلس مورد تأکید ریاست جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.هدف از توسعه صنایع دفاعی تضمین امنیت و تقویت ثبات منطقه است

وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح افزود: ما با همه کشورها به ویژه منطقه و همسایه تعامل داریم و آن را توسعه خواهیم داد و مقام معظم رهبری نیز در روز تنفیذ به توسعه روابط و تعاملات تأکید داشتند.

وی گفت: در منطقه‌ای که مسئله اصلی امروز آن بی‌ثباتی و ناامنی است قطعا دیپلماسی دفاعی می‌تواند کمک مؤثری به دستگاه سیاست خارجی همه کشورها داشته باشد.

دشمن صهیونیست در قلب جغرافیای جهان اسلام در حال فتنه‌گری است

به مناسبت فرارسیدن موسم حج ابراهیمی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی پیام مهمی خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام صادر نمودند.پیام رهبر معظم انقلاب به حجاج بیت الله الحرام

متن این پیام که صبح امروز (پنجشنبه) از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی‌عسکر نماینده‌ی ولیّ فقیه و سرپرست زائران ایرانی در مراسم برائت از مشرکان در صحرای عرفات قرائت شد,

رهبر معظم انقلاب در پیامی، وظیفه‌ تجهیز همگان برای مقابله با دشمن در میدان‌های گوناگون جنگ نرم و سخت را یکی از وظایف رؤسای کشورهای اسلامی و نخبگان سیاسی و دینی دانستند.

حجّ مقبول برای همه‌ شما مسئلت می‌کنم و یاد شهیدان منا و مسجدالحرام را گرامی می‌دارم و علوّ درجات آنان را از خداوند رحیم و کریم طلب می‌نمایم.