سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

نخستین فرماندار بومی دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنار ...

بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان غلامعلی ابراهیمی سوته به عنوان نخستین فرماندار بومی دولت تدبیر و امید در شهرستان فریدونکنارمعرفی میشود

به گزارش مازنیوز:شنیدنی حاکی است که بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان بر سر انتخاب فرماندار بومی برای این شهرستان،  مدیرکل اسبق دفتر حوزه استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان را به عنوان نخستین فرماندار بومی معرفی می‌شود و طبق برنامه های از پیش تعیین شده توسط استاندار و مقامات سیاسی و امنیتی قرار بر این شد که مراسم تودیع و معارفه فرماندار بومی در دولت تدبیر و امیدروز های آینده با حضور مقامات سیاسی و امنیتی استان،مقامات محلی نماینده محترم مردم شریف بابلسرو فریدونکنار و همچنین خانواده معظم شهدا شهرستان فریدونکنار  در  فرمانداری شهرستان برگزار شود.

 غلامعلی ابراهیمی سوته به عنوان نخستین فرماندار بومی شهرستان فریدونکنارمعرفی میشود

ابراهیمی سوته از جمله مدیران پرکار و با اخلاق استان هستندواهل شهرستان فریدونکنار روستای سوته و با45سال سن ودانش آموخته رشته علوم ارتباطات و تحصیل درحوزه علمیه قم دبیر شورای جوانان استان مازندران عضو هیات مدیره باشگاه شموشک نوشهرواز فعالان عرصه رسانه وچندین مقالات وتحلیل مسایل سیاسی وازجانبازان هشت سال دفاع مقدس وکارمند وزرات کشورمی باشد .


شنیدم بابا شهید شده، شهید چه شکلیه؟

بار دیگر مدافع حرمی عطر و بوی حرم حضرت زینب (س) را برایمان به ارمغان آورده بود. برای وداع با پیکر شهید پا به حسینیه معراج الشهدای تهران گذاشتیم. 
صدای گریه مردی( فرزاد قاسم زاده برادر شهید) توجه همه را جلب کرده بود. حال خودش را نمی شناخت. آنقدر بغض در گلو داشت که بلندبلند درد دل می کرد. می‌گفت «روز اربعین در کربلا بودم که به من زنگ زد و گفت داداش! زیارتت قبول باشه. منم به زودی برمی گردم و میام کنارتون. یدالله مثل همیشه بر قولش ماند و امروز آمد.» 
به اینجا که رسیدیم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد ناگهان حاضرین صبرشان تمام شد؛ گویی دل پرغصه جمع برای آتش گرفتن نیاز به یک جرقه داشت و آخرین خاطره این برادر از برادر شهیدش اشک و آه همه را درآورد.

هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌المللی است

امیر دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما اظهار داشت: هفتم آذرماه روز پیروزی عملیات مروارید است که به روز نیروی دریایی نام گذاری شده است، این روز روزی است که 67 روز پس از آغاز جنگ تحمیلی به کشور، عملیات مروارید با موفقیت به پایان رسید و از آنجا که نتایج ارزشمندی را برای کشور به ارمغان آورد به عنوان روز نیروی دریایی نام گذاری شد.هدف نداجا جلوگیری از ایران هراسی و ثبات امنیت در عرصه بین‌الملل است/ آمریکا را کدخدای جهان نمی‌دانیم/ وجود اختلاف میان نیروی دریایی ارتش و سپاه را تکذیب می‌کنم

 

پوتین موشک‌ های خطرناک را رو کرد

گزارش جدید وزارت دفاع روسیه، حکایت از دستور پوتین برای استقرار موشک های هراس انگیز "دیمون" دارد.
پوتین موشک‌ های خطرناک را رو کرد اتاق خبر 24

 پس از گذشت کمتر از یک ماه از رونمایی روسیه از قدرت خارق العادۀ موشک قاره پیمای "ساتانا-2" که می تواند یک شهر را به طور کامل ویران کند؛ اینک گزارش جدیدی از وزارت دفاع این کشور منتشر شد که حکایت از دستور پوتین برای استقرار موشک های هراس انگیز "دیمون" دارد.

به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، "دیمون" موشکی با قدرت و توان تخریبی بسیار بالا است و خیلی ها معتقدند که این موشک با یک فناوری قدیمی که اخیرا کشف شده ساخته شده است.

نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه‌ها رتبه اول را دارد

صبح امروز نشست خبری امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت 7 آذر ماه سالروز نیروی دریایی ارتش برگزار شد.نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه رتبه اول را دارد

در این نشست، امیر دریادار سیاری ضمن گرامیداشت 7 آذر ماه روز نیروی دریایی ارتش گفت: در حال حاضر نیروی دریایی ارتش در تمامی زمینه‌‎ها  رتبه اول را دارد.

وی افزود: در زمان جنگ دریایی دشمن، نیروی دریایی با انجام 150 عملیات اسکورت، اقتصاد کشور را نجات داد.

خدایا ما را شرمنده اهــــــــل بیــــــــت علیهم السلام نگردان.!

افسران - در کربلا حسین (( ح س ی ن )) شد.

در کربلا حسین (( ح س ی ن )) شد.
برای خـــــــــــدا ...
برای دیــــــــن ...
برای مــــــــا ....!!!
آری ... بــــــــرای مــــــــا..!!
که اگر چنین نمی کرد هــــــــــــــــرگز کسی راه به خــــــــــــــــدا نمی بـــــــــــــــرد.
چه امــــــــام مهــــــــربانی ...!!!
امــــــــا... مــــــــا چــــــــه شــــــــدیم ..!!

خــــــــدایــــــــا !!
ما را قــــــــدردان حسیــــــــن علیه السلام قرار ده
و شرمنده اهــــــــل بیــــــــت علیهم السلام نگردان.!
یا ارحــــــــم الــــــــراحمین

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سابق و جدید نیروی زمینی ارتش برگزار شد

نشست خبری امیر پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش

مراسم تودیع امیر احمدرضا پوردستان فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش و معارفه امیر کیومرث حیدری فرمانده جدید این نیرو صبح امروز در محل سالن شهیدمطهری نزاجا برگزار شد.