سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران

موافقت رهبرانقلاب با کناره‌گیری آیت الله جنتی از امامت جمعه تهران

  آیت­‌الله احمد جنتی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به ۲۵ سال توفیق خدمت در سنگر امامت جمعه تهران و با تشکر از اعتماد و عنایات حضرت آیت الله خامنه‌ای در طول این مدت، درخواست کناره‌گیری از امامت جمعه تهران را مطرح کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی با این درخواست موافقت کردند.

برپایی دفاتر گزینش و عضویابی نزاجا در مسیر کاروان‌های راهیان نور

  امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نزاجا در نشست خبری دهمین سفر کاروان خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور که امروز(19 اسفند ماه) در محل ستاد نزاجا برگزار شد با تبریک ولایت حضرت زهرا(س) اظهار کرد:‌ این کاروان به تمامی مرزهای غربی که در آنجا دفاع صورت گرفته و رزمندگان نیروی زمینی ارتش طی هشت سال دفاع مقدس در این مناطق جان فشانی‌ کردند، اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این کاروان بیشتر جوانان دانشجو و دانش‌آموز حضور دارند، تصریح کرد: این جوانان علاوه بر حس و حالی که در آنجا وجود دارد کسب معنویت می‌کنند زیرا آنها در پایان سال جاری و ابتدای سال آینده می‌توانستند در کنار خانواده‌هایشان به تفریح بپردازند اما بهترین تفریح را حضور در کاروان راهیان نور می‌دانند و این فرصت بی‌نظیری است که نسل‌های جوان خودشان را با رزمندگان و نسل‌های دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی ایجاد کنند.

هدیه ملکه انگلیس به صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟

هدیه ملکه انگلیس به سید صادق شیرازی/ ارتباط روباه پیر و شیعه انگلیسی چیست؟ + فیلم شیعه انگلیسی فرقه‌ای که رهبر انقلاب از آن به عنوان یک تهدید یاد کرده‌اند، مدتی است که بر سر زبان‌ها افتاده است. فرقه‌ای تندرو که به حمایت دولت انگلیس و سرویس اطلاعاتی این کشور جان گرفته‌ است. انگلیس قصد دارد تا به این وسیله فرصتی برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان شیعه و سنی بیابد. 

آنها با وعده اعطای تسهیلات و امکاناتی مانند آپارتمان و دریافتی ماهیانه تلاش می‌کنند تا با سواستفاده از فقر و نیاز مالی برخی افراد ناآگاه آنها را جذب این فرقه کرده و بر تعداد طرفداران آن بیفزایند. رهبر افراطی فرقه شیرازی‌ها شخصی به‌ نام  سید صادق شیرازی است که همانطور که در ویدئوی زیر نشان داده می‌شود در مراسم قمه زنی خشونت‌آمیز و عجیب طرفداران این فرقه انحرافی افراطی حضور دارد.

نقش ارتش در کنترل ناآرامی‌های غرب کشور

محمدعلی شریف النسب

سرانجام ارتش و سپاه و ژاندارمری مهاباد با همدلی مردم وفادار و ایجاد 20 پایگاه نظامی درون شهری «در طبقات بالای ساختمان‌های متروکه» این منطقه را با غافلگیری و بدون حادثه از چنگ گروهک‌ها آزاد کردند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب از ارتشیانی است که در طول انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجربیات گرانقدری اندوخته است و در این روزها با نوشتن درباره این تجربیات، آن ها را به نسل بعدی منتقل می کند.

نیروی دریایی ارتش، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا است

  امیر دریادار حسین خانزادی در مراسم دانش آموختگی دانش آموزان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، دریا را برای هر کشوری فرصتی بسیار ارزشمند در راستای نیل به پیشرفت و تمدن دانست و گفت: کشور‌های زیادی هستند که قدرت‌های معناداری در دنیا محسوب می‌شوند، اما دریای معنادار و ارزشمندی را در دست و پیرامون خود ندارند.

وی ادامه داد: در طول تاریخ دریانوردی، برخی قدرت‌های استکباری با بهره گیری از دریا و ظرفیت‌های آن منافع نامشروعی کسب کردند و به نوعی دریا را به انحصار خویش درآوردند؛ اگر به منطقه بزرگ اقیانوس هند بنگرید، با وجود اینکه این منطقه ۳۶ کشور را در پیرامون خود دارد، اما به غیر از ایران و چند کشور انگشت شمار، کشور‌های دیگر حضور معناداری در دریا ندارند.

حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد ...

حجاب، وسیله‌ی مصونیت زن است نه محدودیت/حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد

رهبر انقلاب فرمودند: ما برای حضور در منطقه باید با دولت‌های منطقه مذاکره و گفت‌وگو کنیم و هر گاه خواستیم در امریکا حضور پیدا کنیم با شما گفت‌وگو می‌کنیم!.

حضور ایران در منطقه ربطی به امریکا و اروپا ندارد/ملت ایران همواره آماده است هر متجاوزی را به جای خود بنشاند

 در آستانه ولادت با سعادت حضرت صدیقه‌کبری فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها، هزاران نفر از شاعران و ستایشگران اهل‌بیت علیهم‌السلام با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و تعدادی از ستایشگران و نغمه‌سرایان اهل‌بیت(ع) فضای حسینیه امام خمینی(ره) را به عطر مدایح و مناقب دخت گرامی پیامبر اسلام، معطر کردند.

سه گروه که در روز قیامت از دیدار پیامبر اکرم (ص) محروم می شوند!

سه گروه که در روز قیامت از دیدار پیامبر اکرم (ص) محروم می شوند!

 ملاقات با پیامبران و امامان در جهان آخرت و روز قیامت رویایی است که هیچ مسلمانی نمی خواهد از آن محروم باشد که البته رسیدن به این آروزی شیرین مستلزم رعایت اصول و شرایطی است که در ادامه به آن می پردازیم.

به عنوان مثال کسانی که آروزی دیدار با حضرت محمد(ص) را در سر خود می پرورانند، اگر جز سه دسته که در این مطلب از آنها نام خواهیم برد نباشند، به رویای خود می رسند.

در روایت داریم همسر پیامبر(ص) به حضرت عرض کرد، آیا در روز قیامت کسانی هستند که از دیدار روی جمال شما محروم باشند؟

حضرت فرمودند: بله، سه گروه، یکی کسانی که شراب خوار هستند، دوم کسانی که عاق والدین شده اند و آخر آنهایی که نام من را در دنیا بشوند و صلوات بر محمد و آل او نفرستند.

سه گروه که در روز قیامت از دیدار پیامبر اکرم (ص) محروم می شوند!