سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

انهدام اتاق عملیات مشترک آمریکایی ها و ائتلاف سعودی_اماراتی در بندر المخاء بوسیله پهبادهای یمنی

رماندهان محور مقاومت در یمن از مدت ها قبل با رصد دقیق فعل و انفعالات دشمن، به این نتیجه رسیده بودند که محور شرارت در قالب ائتلاف سعودی_اماراتی_آمریکایی به دلیل شکست های متوالی در مناطق مختلف یمن، در نظر دارد تا با تجمیع مزدوران خود، عملیات بزرگی را در کیلومتر ۱۶ الحدیده با هدف قطع ارتباط استان های تعز، صنعا و الحدیده انجام دهد.


در همین راستا نیروهای ائتلاف با استفاده از چهار تیپ و لشکر (مجموعا حدود ۷۰۰۰ نفر) و صدها خودروی زرهی و مکانیزه و نیز فراگیری آموزش های جنگ شهری و خیابانی، خود را برای عملیات مورد نظر آماده و در این اثناء هر از چندگاهی در مناطقی دست به اقداماتی می زدند که از نظر رهبران جبهه مقاومت، این تحرکات ایذایی و انحرافی تلقی می گردید؛ معذلک  نیروهای یمنی به صورت نامتوازن پاسخ هایی به تعرضات دشمن می دادند.  
نیروهای یمنی با بررسی بیشتر، دریافتند که یک ژنرال آمریکایی بنام جوزف فُتیل از عدن دیدن کرده و اتاق عملیاتی را در بندر المخاء برای هدایت کار تاسیس نموده و قرار است آمریکا علاوه بر کمک های اطلاعاتی و انجام عملیات سوخت رسانی به هواپیماهای سعودی_اماراتی، بصورت مستقیم هدایت عملیات اصلی را نیز بعهده گرفته و از بندر المخاء نیروهای مهاجم را هدایت و فرماندهی کند.

طی روزهای گذشته نیروهای یمنی با کسب اطلاعات دقیق از محل اتاق عملیات دشمن در بندر المخاء، هواپیماهای بدون سرنشین را به نقطه مورد نظر اعزام و با هدف گیری بی نظیر و مثال زدنی آن، تمامی نفرات آنرا به هلاکت رسانده و عملیات محور شرارت را خنثی و آنرا در نطفه خفه می کنند.

متعاقب عملیات نیروهای یمنی، هواپیماهای متجاوز سعودی_آمریکایی اقدام به بمباران بی هدف در بندر الحدیده و گرفتن انتقام از مردم غیرنظامی نموده اند.
ملاحظه: طبق برآورد نیروهای یمنی، ائتلاف متجاوز سعودی_اماراتی تا کنون بیش از ۲۹۰ میلیارد دلار هزینه کرده و دهها هزار نفر نیرو از دست داده اند اما در مقابل نه تنها هیچ دست آورد نظامی نداشته اند بلکه در حال حاضر محور مقاومت با دستیابی به تسلیحات پیشرفته و دوربرد از جمله سامانه های موشکی و پهبادی، کلیه تاسیسات نفتی و فرودگاهی و نیز مراکز مهم و حیاتی امارات و سعودی را در معرض تهدید جدی قرار داده و در آینده نزدیکی نیز ضربات بسیار شکننده ای بر سر متجاوزین فرود خواهد آورد.
البته اتاق فکر مبارزین یمنی بر این باور است که گرچه مرکز فرماندهی عملیات دشمن در المخاء نابود شده اما پیش بینی می شود طرف های درگیر به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی هنوز قائل به ادامه درگیری و گرفتن امتیاز از محور مقاومت هستند و فعلا قصد ندارند به جنگ یمن خاتمه دهند لذا نیروهای یمنی خود را برای هر حمله در هر نقطه ای آماده کرده و قصد دارند در روزهای آتی جبهه ساحلی را به گورستان واقعی مزدوران اماراتی_سعودی تبدیل نمایند.
شایان ذکر است در طول دوماه گذشته بیش از ۲۵۰۰ نفر از مزدوران ائتلاف در بندر الحدیده کشته یا زخمی و یا اسیر شده اند.
نکته مهم و راهبردی در جنگ یمن که بارها بر آن تاکید شده، موقعیت بسیار کلیدی نیروهای یمنی است که کاملا بر اوضاع و مناطق عملیاتی تسلط دارند و در حال حاضر بخش اعظم مزدوران و مهاجمین را در بندر الحدیده در مناطق مختلف در محاصره خود دارند و با انجام تاکتیک های منحصر به فرد، مرتبا از آنها تلفات می گیرند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.