سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
سوته دلان

سوته دلان

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

وصیت نامه شهید سرافراز ارتشی خانعلی رسولی فرمی ...

وصیت نامه شهید خانعلی رسولی

«الحمدالله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله «
حمد و ستایش خدا را که ما را هدایت کرد و اگر هدایت و لطف الهی نبود ما به این مقام راه نمییافتیم.
اشهد ان لا اله الا الله و ان محمد عبده و رسوله سید النبیین و ان علیا امیرالمومنین و سیدالوصین و ان ما جاء به محمد حق و ان الموت حق و البعث حق و ان الله یبعث من فی القبور. * افتخار و شهادت بر اینکه معبودا تو خدای منی و جز تو نیست خدایانی و گواه بر اینکه حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران بنده و فرستاده توست و شهادت بر اینکه حضرت علی (ع) و یازده ستاره فروزان و اختر درخشان اوصیای تو اند و چون سراج مبینی مهتابان شب مطلق تاریکند. آری شهادت بر اینکه " خلقتم للبقاء لا للفنا " ما برای بقا خلق شدیم نه برای فنا و نابودی. همه ما به سوی تو رجعت میکنیم و باید از این دنیای فانی گذر کرد و در رستاخیز تو در قیامت در پیشگاه عدل البیت به محاسبه برخیزیم.
" اللهم انی اسئلک العفو عند الحساب "  

«الحمدالله الذی هدانا لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا الله «
حمد و ستایش خدا را که ما را هدایت کرد و اگر هدایت و لطف الهی نبود ما به این مقام راه نمییافتیم.
اشهد ان لا اله الا الله و ان محمد عبده و رسوله سید النبیین و ان علیا امیرالمومنین و سیدالوصین و ان ما جاء به محمد حق و ان الموت حق و البعث حق و ان الله یبعث من فی القبور. * افتخار و شهادت بر اینکه معبودا تو خدای منی و جز تو نیست خدایانی و گواه بر اینکه حضرت محمد (ص) خاتم پیامبران بنده و فرستاده توست و شهادت بر اینکه حضرت علی (ع) و یازده ستاره فروزان و اختر درخشان اوصیای تو اند و چون سراج مبینی مهتابان شب مطلق تاریکند. آری شهادت بر اینکه " خلقتم للبقاء لا للفنا " ما برای بقا خلق شدیم نه برای فنا و نابودی. همه ما به سوی تو رجعت میکنیم و باید از این دنیای فانی گذر کرد و در رستاخیز تو در قیامت در پیشگاه عدل البیت به محاسبه برخیزیم.
" اللهم انی اسئلک العفو عند الحساب "
چه زیبا فرمود مولای متقیان علی (ع): چه زود ساعتها روزها را تمام میکند، روزها هفته ها و ماهها را، و ماهها سالها را و سالها عمر را، حال انسان در برابر این سرمایه عمر و حیات و جانی که از دست میدهد چه بهایی و قیمتی به دست میآورد.* من این وصایایم را در زمانی مینویسم که سرزمین خونین ایران صحنه تجدید دلاوریها و شجاعتهای صدر اسلام است. امروز در سزمین تفتیده و سوزان جنوب و غربمان لالههای ناشکفته سر از باغهای پرطراوت برآورد و گونه های طبیعت را گلگون نموده و مینماید و با سرخی خونشان خط بطلان بر کفر و الحاد کشیدند. انقلاب شکوهمند و پرافتخارمان که به رهبری زعیم عالیقدر نائب الامام حضرت امام خمینی (مد ظله العالی بطول بقاء) تحقق بخشیده است، نوید پیروزی آرمان مقدس اسلام در گسترانی عدل و عدالت رستاخیز امام مهدی موعود (عج) منجی عالم بشریت است. خدایا عاشقان رهت سر از پا نمیشناسند و در دریای بیکران نعمتهایت شهادت این  چرا که خود فرمودی:«من طلبنی وجدنی و من وجدنی ، میراث انبیا و اوصیای گرامیاش را با آغوش باز پذیرایند عرفنی و من عرفنی احبنی و من احبنی عشقنی و من عشقنی عشقته و من عشقته قتله و من قتله دیه و دیه فانی: آن کس که مرا طلب کند، من را می یابد و آن کس که مرا یافت، من را می شناسد و آن کس که مرا شناخت، من را دوست می دارد و آن کس که مرا دوست داشت، به من عشق می ورزد و آن کس که به من عشق ورزید، من نیز به او عشق می ورزم و آن کس که من به او عشق ورزیدم، او را می کشم و آن کس را که من بکشم، خونبهای او بر من واجب است و آن کس که خونبهایش بر من واجب شد، پس خود من خونبهای او می باشم.»
آری معبودا چه شیرین گفت شاعر نیکو مقال:
آن کس که تو را شناخت جان را چه کند /  فرزند و عیال و خانمان را چه کند 
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی     /   دیوانهی تو هر دو جهان را چه کند
چیز دیگری نیست، جز اعتلای کلمه حق و احیای مکتب جهانبخش اسلام، خداوندا تو میدانی هدفم در این پیکار. بار الها، قدومم را استوار گردان و مرا در مسیری که رضای توست دلالت کن و از عاصی و عصیان و قصور طلب آمرزش و مغفرت جویم .*معبودا: زندگیم که چندان نقشی برای جامعه و اهداف مقدس الهی نداشت و دینم را نسبت به مکتب و اسلام عزیز آنگونه که میبایست ادا نکردم ولی اگر سعادت شهادت نصیبم گردد، شاید کشته شدن من گامی خیلی کوچک در قبال گناهان بسیار زیاد من و در سبیل حَقّه تو باشد.*ولی بارالها ، هستی بخشا: ای رب شهدا! ما آگاهانه و با الطاف بیکران و رحمت بی شائبهات در راهت گام برداشتیم ما را تا آخرین لحظات زندگی به خودمان وامگذار و شهادت را سعادتمان بگردان.*پرودگارا: خمینی عزیز، این پیر فضیلت، اسوه حسنه، اسطوره تقوا و جهاد را برای جهان مستضعفان محفوظ و مصون بدار و عمرش را تا انقلاب دادگستر جهانی حضرت مهدی متصل گردان.*برادران عزیز و خانواده گرامی: قرآن کریم و اهل بیت طهارت و فرزندان طاهرینشان را، این دو امانت رسولالله را خوب پاسداری کنید و در امانت خیانت نکنید. روحانیت عزیز اسلام بخصوص نائب بزرگوار حضرت بقیه الله ارواحالعالمین له الفداء (عج) خمینی کبیر را تنها مگذارید، چرا که آنها علمدار نهضت اسلامند و پیشتازان مکتب خونین تشیع.*سخنی دیگر با شما عزیزان: اینکه همیشه خداوند را شاهد و ناظر اعمال خود بدانید و آگاه باشید که این دنیا فانی جای ماندن نیست بلکه جای گذر است.«به قول مولای متقیان علی (ع) که فرمود: آری انسان در خانه زندگی میکند و میداند که دیر یا زود از این خانه به خانه دیگر خواهد رفت و برای همیشه در آنجا مستقر خواهد شد.اما نمیداند که چه روزی چه ماهی و چه سالی منتقل خواهد شد».*از برادران و خواهران میخواهم که پس از شهادتم بر مزارم قرآن تلاوت نمایند و در دعاهایشان بخصوص در دعای کمیل مرا از یاد نبرند تا از فشار قبر و عذاب الهی در امان باشم.* بارالها: در آخر کلام قاصرم، رضا و خشنودی تو را میخواهم و بس، زیرا رضا و خشنودی تو برای من فوزی عظیم و رستگاری بزرگ است. خدایا تو از من راضی و خشنود باش. «الهم الرزقنا توفیق شهاده فی سبیلک»
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار، برای حفظ اسلام از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزای " انشاءالله.
امور متفرقه شخصی: مبلغی پول از این حقیر در بانک قرض الحسنه و بانک ملت فریدونکنار موجود است که متعلق به من است که مقداری از آن را به دولت حامی مستضعفان و محرومان مستضعف و یک قسم دیگر آن را هدیه مجاهدان فی سبیلالله آوارگان و رزمندگان و جان برکفان که از تمام امیال مادی خویش گذشته اند تا به لقاءالله بپیوندند اختصاص داده و بقیه مبلغ بر حسب اولویت امور و در حجیت اعمال خیرات گردد. ضمناً کتابهایم را به کتابخانه انجمن اسلامی محل تحویل داده تا برادران و خواهران از آن استفاده نمایند.
بنده الله، سرباز امام زمان (عج)، پیرو روح الله، خانعلی رسولی

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 23:17

سلام
درود خدا بر شهیدان اسلام

درود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.